friday____by_rockpiti

Un fulg de nea din naltul cer

Căzutu-mi-a pe pleoape,

În noaptea albă învăluită în mister

Iubita mea te simt tot mai aproape.

 

E noaptea sfântă de Crăciun

Născutu-s-a Mântuitorul

Iar eu la gura sobei stând

Mă arde iarăşi dorul.

 

Mi-e dor de tine draga mea

Mi-e dor dintotdeauna,

De luna albă de pe cer

Ce luminează-ntruna.

 

Mi-e dor de glasul tău suav

De zâmbetu-ţi şăgalnic,

Ce prinde a bate-n pieptu-mi cel firav

Un cântec din a inimii ritm tainic.

Te_iubesc_by_LetsKillBarbie

Mi-e dor de-aprinsul roş al buzei tale

De ochii cei ca două mici mărgăritare,

Ce parcă îmblă prin văzduh şi printre stele

Purtând cu ei răvaşul tainic al iubirii mele.

 

Mi-e dor de tandra ta îmbrăţişare

Şi de sărutu-ţi cel dezmierdător,

Aş vrea acum şi pentru eternitate

Să fiu cuprins de al iubirii tale dor.

Robert TRIF - din Volumul " Peregrin spre Absolut "