Am o veste proasta pentru toti cei care m-au crezut invins, cazut, terminat sau schimbat. Am disparut din peisaj pentru o vreme, pentru ca a trebuit sa-mi regasesc locul, sa-mi redefinesc situatia si sa trec prin transformari noi.

Dezvatatorul e viu, puternic, increzator si dornic de noi aventuri, iata vestea cea buna. Nu am renuntat la nimic din ceea ce ma defineste ca Om, sunt acelasi vesnic tanar si ferice. Chiar daca am trecut prin clipe grele, ele n-au facut decat sa-mi intareasca credinta in biruinta, le-am primit pe toate cu seninatate fara regrete sau dorinta de razbunare. 

Am ramas senin in fata furtunilor, increzator in destinul liber ales, dar mai presus de toate inflacarat de cunoastere, stiind ca parelnic invins in lumea cea iluzorie, voi fi fiind vesnic biruitor in lumea cea nepieritoare.

Asadar, dupa o pauza de aproape 7 luni, povestea acestui site continua, nu am planuit inca cum se va derula proiectul ‘’dezvatatorului’’, probabil va contine un foileton despre perioada in care am lipsit, motivele care m-au determinat sa iau o ‘’vacanta’’ si toata istoria celor 7 luni de hibernare in pantecul destinului.

P.S. Voi incerca sa recuperez lunile pierdute, terminand cu republicarea poemelor si continuand cu postari despre spiritualitate, stiinta, paranormal, civilizatia dacilor liberi, inclusiv seria cu elemente video, folosind datari anterioare.  

De asemenea, voi introduce postari noi, prezentari video si alte materiale in limba engleza, deoarece doresc ca acest site sa devina universal.